If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

donderdag 3 juni 2010

Nog een verjaardagskadootje....

Gister zijn mijn ouders en een tante naar de winkel van Nellie Snellen geweest in Sevenum....ik had mijn verjaarsgeld mee gegeven om de nieuwe multi frame mallen mee te laten brengen.....en wat zijn ze gaaf..... ik wist overigens niet dat er ook gladde mallen bij zaten .... dus 6 a 7 mallen ...en dat voor die lage prijs....





Ook dit lieve konijnen stempeltje wou ik graag hebben......



En als verrassing heb ik van mijn tante nog deze 3 stempeltjes gekregen.....ik vind ze zoo leuk.....



Gezellig dat je even langs komt......

1 opmerking:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

En nu maar aan de knutsel, dan kunnen wij al dat moois weer bekijken.
Ik heb gisteren ook een paar mallen van Nellie Snellen gekocht, de prijs ervan verbaasde mij ook.

Groetjes Jolande