If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

woensdag 2 juni 2010

Druk weekend gehad.....

Afgelopen vrijdag.....is onze dochter kimberley 9 jaar geworden....



Deze taartjes heb ik gemaakt met de taartmal van Eline....het was de traktatie voor de juffen en meesters ..... ziet het er niet heel vrolijk uit?!........en het leverde ook nog eens heel veel leuke reacties op....!





Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt.....







En afgelopen zondag was ik zelf aan de beurt.....dit mooie kaartje heeft mijn moeder voor mij gemaakt....



En dit zijn de hobbykadootjes die ik gekregen heb...verder nog een mooie tas en een pakket met bad/douchespullen....en centjes.....dus heel erg verwend....!


Gezellig dat je weer even op mijn blog komt kijken....


Geen opmerkingen: