If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

donderdag 29 november 2012

Sneak peak.....December Daily.....

Oftewel een Lapbook.....dit is zo gaaf om te maken  .....naar een tutorial van Kathy Orta......heb lang zitten dubben of ik hem zou maken omdat ik de juiste mappen ( file folders of binnen mappen ) niet per stuk kon aan komen ..... ....uiteindelijk eerst allemaal voorbeelden gemaakt van dun papier en toen met C.S. de mappen na gebootst...en ik moet zeggen dat ik trots ben op het eind resultaat....zodra alles helemaal af is laat ik hem helemaal zien.....hier alvast een voorproefje...en ik moet opschieten want de tutorial van album nr 2 staat er inmiddels op......en jaaa die wil ik ook nog maken.......










Gezellig dat je even langs komt....tot de volgende keer....

Groetjes Diana......

Geen opmerkingen: