If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

woensdag 7 maart 2012

Daar ben ik weer.....

De eerste maand van het nieuwe jaar was wederom geen leuke....Ging niet zo goed met mijn moeder.....intussen ben ik ook  tante geworden van weer een neefje SKY genaamd...ook met hem ging het niet zo goed .....hopelijk blijft het nu rustiger....... in ieder geval heb ik wel weer de "smaak" van het kaartjes maken terug...zie hieronder....
























Gezellig dat je even komt kijken......


4 opmerkingen:

CraftyC zei

These are all beautiful Diana. I love tilda to!
Clairexx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Leuk dat je er weer bent. Jammer dat het allemaal heeft tegen gezeten, maar ik hoop dat het nu met iedereen beter gaat. Je kaartjes zijn prachtig en erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Jacqueline (Sjakkie) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes, ik hoop dat alles inmiddels weer beter gaat.

groetjes jolande