If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

maandag 13 juni 2011

Mini.......

Je ziet ze steeds vaker de mini magnolia's.....leuk hoor...alleen ik bedacht me dat ik die zelf ook wel kon maken van de stempels die ik al in bezit heb en een printer...en dat is gelukt....voor het 1e kaartje heb ik basic grey pp en een sticker van bg gebruikt en voor de 2e jilly bean soup beide uit een cardkit van simpel scrappen....de vlinder en takje zijn van cheery lynn design...zoo gaaf.....wat vinden jullie ervan??.....













Gezellig dat je weer even komt kijken...tot de volgende keer!!

4 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een goed idee om de afdrukjes te verkleinen op de computer! Mooie en kleurrijke kaartjes. De onderste vind ik erg mooi!!
Groetjes, Marijke en Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes heb je gemaakt.
het verkleinen op word doe ik ook, ik vind het onzin om ook nog eens mini's te gaan kopen, zo kan het ook.
Het modelletje van je onderste kaart vind ik heel leuk.

groejtes jolande.

regina zei

hoi

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super idee van je! Je hebt twee prachtige creaties gemaakt, erg leuk!
Groetjes van jacqueline