If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

vrijdag 29 oktober 2010

Update......

Hoi allemaal.....na een onduidelijk welles nietes verhaal hebben we nu vernomen dat de tumor toch wel "kwaadaardig" was daarom krijgt mijn mams binnenkort nog 25 tot 30 bestralingen om er zeker van te zijn dat er niets is blijven zitten....
Gelukkig vind ze net als ik kaartjes en andere projectjes.. maken erg leuk en probeer ik om haar op die manier af te leiden....en hebben we toch weer wat kerstkaartjes gemaakt..hier alvast een van mij om jullie te laten zien.....











Gezellig dat je mijn blog hebt bezocht......

4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtkaaart, ik blijf er naar kijken, geweldig mooi.
Heel veel sterkte voor jou en je moeder.

groetjes jolande

regina zei

hoi

wat prachtig,supermooi gemaakt!!

heel veel sterkte met je moeder!!

gr regina

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaart is prachtig.
sterkte met je moeder
groetjes miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooie en leuk kaartje Diana. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
Groetjes van Jacqueline