If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

donderdag 19 augustus 2010

Vlinder....

Gister een dagje uit geweest en wel naar sevenum....lekker limburgse vlaai gegeten...en natuurlijk een bezoek aan Nellie Snellen...nu had ik van te voren al bedacht dat ik Nellie via een kaartje wou laten weten hoe geweldig ik de multi frame dies vind....en hoop dat er nog meerdere vormen volgen... ze heeft hem zelf in ontvangst genomen en was er heel enthousiast over......

Dit is het kaartje geworden......je kunt dus meer met de mallen doen dan ze alleen als frame gebruiken.....







Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

OJA...Ik neem even een break tot over ongeveer een week.......


3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wow, he, wat een ontzettend mooie vlinder en wat een gaaf idee.
Ik kan helaas alleen je bovenste foto zien, maar hij is schitterend.

groetjes jolande

regina zei

hoi

super zeg!!

prachtig gemaakt en een heel erg gaaf idee!!

gr regina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Diana, zo apart, super! Geniet van je break.
Groetjes van Jacqueline