If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

maandag 28 december 2009

Inspiratie.....genoeg.....dus ik.....

Ga nog maar even door met kerst/winterkaartjes.....met kerst heb ik mijn moeder deze popcorn the bear stempel gegeven daar zij er toen nog geen tijd voor had heb ik er maar vast een kaartje mee gemaakt je moet toch zien hoe hij in het echt is hé!!


Gister met de kids naar mijn ouders gewandeld,... wat vind ik het fijn dat ik nu zo dichtbij woon... wat freubelspul mee genomen en gebruik gemaakt van mijn moeders ponzen(zij heeft er meer dan mij..hahahaha).....en zie hier het resultaat.......








Gezellig dat je even komt kijken!!

1 opmerking:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een productie, ze zijn allemaal super mooi! En wat fijn dat je moeder zo dichtbij woont.
Groetjes van Jacqueline