If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

zondag 22 november 2009

Collage....

Beetje laat maar mijn lappie was er mee op gehouden en das flink balen.....gelukkig heb ik een handige man in huis en hoef ik niet lang zonder te zitten......

Vorige week zaterdag had ik met nog 4 nichtjes samen een nichtjesmiddag/avond...het was supergezellig....en zeker voor herhaling vatbaar...... ik was gevraagd om ze een beetje kennis laten maken met mijn hobby...scrapkaartjes maken ....dat is gelukt.... er zijn verschillende kaartjes en zelfs 2 schilderijtjes gescrapt.....nogmaals het was supergeslaagd!!



Fijne avond......

3 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jullie hebben het vast heel gezellig gehad, zo te zien. Leuk dat je ze aan het scrappen hebt geholpen.
Groetjes van Jacqueline

Thea zei

Het ziet er naar uit dat je een leuke dag gehad hebt.

Groetjes Thea

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog