If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

vrijdag 18 september 2009

Kijk eens hoe lief.....

Toen ik bij scrapbookdepot deze stempels zag dacht ik maar een ding...hebbuhhhh....als vanzelf belanden ze in het winkelmandje en gister lagen deze twee in de brievenbus....zijn ze niet superlief!!!!



Closeupje van de bloem gemaakt met 2 ponzen.


Deze met de muisjes vind ik zooo Lief!!
Ook heb ik hierbij een cuttlebug embossing mal sneeuwvlokjes gebruikt....en het leuke papier van BG Eskimo kisses....



Fijne dag en bedankt voor je bezoekje....


2 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Diana, via de blog van Thea kwam ik op jou blog terecht. Je maakt super leuke kaartjes en ik heb me aangemeld als je volger.
Groetjes van Jacqueline

Sonja zei

oooh wat zijn ze lief! En die twee muisjes, daar ben ik echt verliefd op!