If you truly LOVE nature
You will find beauty everywhere
~Vincent van Gogh~

zondag 1 juni 2008

Nog een verjaardag

Zoals ik al vertelde was het de week van de verjaardagen bij ons
30 mei was ik zelf aan de beurt!



Ben goed verwend met "scrap"kadootjes(papier-cardstock-stempeltjes-stickles-scrappersfloss-knoopjes-bloemen-en elines cuddly animals giraffe)een mooie armband en ook nog ring en wat centjes voor mijn hobby!
Berdien is ook nog gezellig langs geweest en zij ging de volgende dag naar de scrapbookmarathon van 10.00/22.00 bij SBN er had daar iemand afgemeld dus opperde zei of ik niet toevallig mee wilde dus een mailtje naar SBN gestuurd en vrij kort daarna was het geregeld en moest ik dus na dat de visite weg was nog een tas en spullen verzamelen wat ik mee zou nemen toen was het intussen 2.00 voor ik in bed lag en om half 7 weer eruit......en het is me gelukt ik heb het volgehouden tot het eind....het was erg leuk en gezellig!!
Alleen de terug reis was minder hevige onweer en regen daar moesten we doorheen ...we waren beide blij dat we weer thuis waren!!








Geen opmerkingen: